Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Συνέντευξη από την starno1black!!!

Γεια σας! Τι κάνετε;; εγώ είμαι μια χαρά! Σήμερα λοιπόν, όπως καταλάβατε πήρα μια συνέντευξη από την starno1black! Ας δούμε τι μας είπε:

-Γεια σου! Είμαι από το Blog Greek Stardoll 4 U και αν έχεις λίγο χρόνο θα ήθελα να σου πάρω μία συνέντευξη!

-Ναι, ευχαρίστως!

-Λοιπόν, για αρχή θα ήθελα να μου πεις μερικά πράγματα για εσένα!

-Με λένε Αλεξάνδρα, τον Ιούλιο θα κλείσω 11 χρονών!
Στον ελεύθερό μου χρόνο μου αρέσει να παίζω με τις φίλες μου, να παίζω Stardoll και να κάνω ρόλερς!

-Τώρα που γνωριστήκαμε καλύτερα, για πες μου... υπάρχει κάποια medoll που θαυμάζεις;

-Θαυμάζω την δικιά μου, διότη περνάω πολύ χρόνο παίζοντας στον λογαριασμό μου!

-Πώς ανακάλυψες το Stardoll;

-Μέσα από φίλες μου!

-Πιστεύεις ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες μέσω του Stardoll;

-Ναι, το πιστεύω αυτό αλλά πιστεύω επίσης ότι μπορούν να δημιουργηθούν και εχθρικές σχέσεις ανάμεσα σε κάποια κορίτσια, εφόσον το Stardoll μας έχει δώσει την δυνατότητα του chat!

-Μπορείς να μας περιγράψεις το στυλ σου στο Stardoll;

-Το στυλ μου πιστεύω πως είναι εκκεντρικό σε σχέση με άλλα κορίτσια.

-Θα ήθελες να πεις κάτι άλλο σε αυτούς που διαβάζουν αυτή τη συνέντευξη;

-Θα ήθελα να πω να προσέχετε τους λογαριασμούς σας στο Stardoll.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου