Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Συνέντευξη από την della.kike


Γεια σας !!! Σήμερα είναι Πέμπτη και είναι πρώτη του μήνα και σας εύχομαι καλό μήνα!!! Σήμερα πήρα μια συνέντευξη από την della.kike και μου είπε κάτι που με ξάφνιασε στην δεύτερη ερώτηση, δείτε κι εσείς:

-Γεια σου είμαι από το blog Greek Stardoll 4 U και θα ήθελα να σου πάρω μια συνέντευξη!
-Ευχαρίστως!
-Για αρχή πες μας λίγα πράγματα για εσένα!
-Λοιπόν, με λένε Ντέλλα , είμαι 15 χρονών και ζω στην Δανία ( αυτό με ξάφνιασε! )
-Τι σου αρέσει στο Stardoll;
-Μου αρέσει πολύ να ντύνω την κούκλα μου, να διακοσμώ τη σουίτα μου. Έπαιζα Stardoll από το 2007 αλλά ξέχασα τον κωδικό μου οπότε έφτιαξα ένα άλλο!
-Τι δεν σου αρέσει στο Stardoll;
-Δεν μου αρέσει που μερικοί χρήστες στέλνουν συνέχεια τα ίδια μηνύματα και που το Stardoll δεν έχει καμία σχέση με το site που ήταν όταν ξεκίνησε!
-Με τι ασχολείσαι το ελεύθερο σου χρόνο;
-Με διάφορα πράγματα όπως το volley, το ποδήλατο, να βγαίνω με φίλους και πολλά άλλα!
-Θα ήθελες να μας πεις κάτι άλλο;
-Σας ευχαριστώ που διαβάσατε την συνέντευξή μου!!

Κι εγώ σας ευχαριστώ που την διαβάσατε και ελπίζω να σας άρεσε!!! Φιλάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου