Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Συνέντευξη από την coolstardafni!!!

Γεια σας! Σήμερα πήρα μία συνέντευξη από την coolstardafni!
Η συνένετυξη βρίσκετε από κάτω, δείτε:

-Γεια σου, Θέλεις να σου πάρω μια συνέντευξη; Είμαι από το blog Greek Stardoll 4 U!
-Φυσικά, πες μου!
-Για αρχή πες μας λίγα πράγματα για εσένα!
-Λοιπόν, με λένε Δάφνη. είμαι 11 ετών και ζω στην Αθήνα!
-Τι κάνεις στον ελεύθερό σου χρόνο;
-Στον ελεύθερο μου χρόνο, παίζω στο Stardoll, με τις φίλες μου και ... κάνω ρόλερς.
-Υπάρχει κάποια κούκλα που θαυμάζεις στο Stardoll και αν ναι, γιατί την θαυμάζεις;
-Μου αρέσει η tattoosara γιατί έχει αγοράσει όλες τις σουίτες, μπαίνει συχνά, έχει διακοσμήσει όλα τα δωμάτια της τέλεια, έχει πολύ ωραία πράγματα στο starbazaar της και έχει πολλά ρούχα αλλά και πλούσιο σαλόνι ομορφιάς!
-Οπότε έχεις πολλούς λόγους!! Σου αρέσει το Stardoll; Γιατί; Αν μπορούσες θα άλλαζες κάτι;
-Θεωρώ πολύ ωραίο παιχνίδι το Stardoll αλλά έχω δει σε πολλές φωτογραφίες και video στο internet πως το 2006 ήταν ακόμη πιο διασκεδαστικό παιχνίδι! Για παράδειγμα τα πράγματα τότε ήταν πιο οικονομικά! Γι'αυτό αν μπορούσα να αλλάξω κάτι θα επανέφερα μερικά πράγματα από το 2006!
-Η συνέντευξή μας τελείωσε, θα ήθελες να μας πεις κάτι άλλο;
-Δεν θα ήθελα να πω κάτι άλλο μόνο να προσέχετε και να μην δίνετε τα πρωσοπικά σας στοιχεία!


1 σχόλιο:

  1. hi, afti apo panw einai 1 sinentafksi apo emena kai elpizw na sas aresei!!!
    an thelete mpwreite na episkefteite tin tattoosara, einai panemorfi, antio sas , episeis exw merika endiaferonta pragmata sto bazaar mou, plz, by by !!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή