Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Συνέντευξη από την -evalove- !!!

Γεια σας! Τι κάνετε;; Εγώ είμαι λιγάκι άρρωστη!!! Σήμερα στο σχολείο σας ήρθε η Μαθηματική εταιρία;; Σε εμάς πάντως ήρθε! Λοιπόν να μην τα πολυλογούμε ας δούμε την συνέντευξη της -evalove-

-Γεια σου θα ήθελα να σου πάρω μια συνέντευξη για το blog Greek Stardoll 4 U !
-Βέβαια.
-Λοιπόν, για να γνωριστούμε πρώτα καλύτερα θα ήθελες να μας πεις μερικά πράγματα για εσένα;
-Με λένε Εύα, είμαι 14 ετών, πάω τρίτη γυμνασίου και μένω στην Αθήνα! Επίσης μου αρέσει πολύ να παίζω σκάκι.
-Από ότι φαντάζομαι σου αρέσει το Stardoll. Για πες μας μερικές αλλαγές που θα έκανες αν ήταν δικό σου!
-Αν ήταν δικό μου δεν θα έκανα καμία αλλαγή γιατί πιστεύω πως είναι τέλειο και μου αρέσει πολύ!
-Ωραία λοιπόν. Θα ήθελες με λίγα λόγια να μας περιγράψεις το στυλ σου;
-Το στυλ μου είναι λίγο μοντέρνο!
-Υπάρχει κάποια medoll που θαυμάζεις; αν υπάρχει θα ήθελα να μας πεις γιατί!
-Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη!
-Ωραία. Η συζήτησή μας έχει τελειώσει. Θα ήθελες να πεις κάτι σε αυτούς που θα την διαβάσουν;
-Θα ήθελα μόνο να τους ευχαριστήσω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου