Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Συνέντευξη από την fofo_irini2 !!!



Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες αυτού του blog! Τι κάνετε;; καλά;;; εγώ είμαι λίγο αρρωστούλα! Ελπίζω να σας αρέσει η συνέντευξη που πήρα από την fofo_irini2 για δείτε:
-Γεια σου είμαι από το blog Greek Stardoll 4 U και θα ήθελα να σου πάρω μια συνέντευξη!
-Ωραία!
-Λοιπόν πες μας λίγα πράγματα για σένα!
-Λοιπόν με λένε Φωτεινή, είμαι 14 χρονών και μένω στην Αθήνα!
-Πώς περνάς το χρόνο σου στο Stardoll;
-Το χρόνο μου στο stardoll τον περνάω στο chat, μου αρέσει να μιλάω με άλλα παιδιά να κάνω καινούργιους φίλους άλλα...
-Εμμμ... δεν μου αρέσουν τα παιδιά που βρίζουν!
-Ποια είναι η γνώμη σου για τις superstars;
-Οι γνώμη μου είναι ότι οι superstars μερικές φορές γίνονται λίγο ψώνια!!
-Γιατί το λες αυτό;
-Νομίζουν ότι όταν γίνεις superstar, γίνεσαι διάσημος!!!
-Θα ήθελες να μας πεις κάτι άλλο;
-Θα ήθελα να πω στους αναγνώστες να προσέχουν με ποιους μιλάνε στο stardoll!!
-Σε ευχαριστούμε πολύ!

Επίσης να σας πω ότι μπορείτε να μου γράφετε, από ποιους θέλετε να παίρνω συνέντευξη και θα την βλέπετε δημοσιευμένη το συντομότερο δυνατόν !! kissesssss

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου