Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Συνέντευξη από την vakkat!!!!!!

Γεια σας, λοιπόν αποφάσισα να σας γράφω καθημερινά και έτσι σήμερα σας έχω μια σπέσιαλ συνέντευξη από την vakkat!!! Πάμε να δούμε τι μας είπε:

-Γεια σου, είμαι από το blog greek stardoll 4 u! θες να σου πάρω μια συνέντευξη;

-Ευχαρίστως!

-Λοιπόν, ποιο είναι το πραγματικό σου όνομα;

-Με λένε Κατερίνα!

-Ωραία Κατερίνα, και δε μου λες, πως προέκυψε το όνομά σου στο Stardoll, vakkat, υπήρχε κάποιος συγκεκριμένος λόγος, ή έτσι απλά;

-Είναι από τα τρία πρώτα γράμματα του επιθέτου μου και τα τρία πρώτα του ονόματος μου.

-Τι σου αρέσει και τι όχι, στο Stardoll;

-Μου αρέσουν όλα στο Stardoll αλλά πιστεύω πως το Stardoll, έχει γίνει άδικο με τις superstars !

- Συμφωνώ μαζί σου! Κάνεις όνειρα για το μέλλον, αν ναι, θες να μοιραστείς ένα μαζί μας;

-Το μέλλον είναι μακριά, απλά προσπαθώ να μαθαίνω καινούργια πράγματα καθημερινά!

-Θες να πεις κάτι στους αναγνώστες αυτού του blog;

-Ναι, ευχαριστώ που διαβάσετε την συνέντευξή μου, αν θέλετε επισκευθείτε με και καλή σας μέρα!

- Σε ευχαριστούμε πολύ!!! Καλή σου μέρα!!!

Εμένα αυτή η συνέντευξη μου άρεσε πολύ, περιμένω και τα δικά σας σχόλια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου