Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Συνέντευξη από την CoolStardollars!!!

Σήμερα πήρα συνέντευξη από την CoolStardollars, από κάτω δείτε την!

-Γεια σου είμαι από το blog Greek Stardoll 4 u, και θα ήθελα να σου πάρω μια συνέντευξη!
-Ευχαρίστως!
-Λοιπόν για αρχή πες μας λίγα πράγματα για εσένα!
-Γεια σας με λένε Ελισάβετ είμαι 13 χρόνον και ασχολούμαι με πολλά πράγματα όπως τον στοίβο τον χορό και άλλα!!!!Επίσης το όνειρό μου είναι να βγω covergirl αλλά δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα!
-Τι σου αρέσει στο Stardoll και τι όχι;
-Μου αρέσει το stardoll, είναι διασκεδαστικό παιχνίδι, αλλά δεν μου αρέσει που υπάρχουν κάποια κορίτσια που επειδή έχουνε χρόνια stardoll και μας κάνουνε κάπως τις ανώτερες να το πω??κάτι τέτοιο!!!
-Και εσύ, πώς ανακάλυψες το Stardoll?
-Μια φίλη μου μου το έδειξε και μου άρεσε και είπε, αν θέλω να φτιάξω και έφτιαξα! Στην αρχή δεν μου πολύ άρεσε αλλά τώρα το λατρεύω!!!!
-Πώς κρίνεις το γεγονός ότι οι Superstars, έχουν πάντα την κυριαρχία στο Stardoll;

-Δεν είναι και το καλύτερο δεν μου αρέσει ούτε εμένα,

θα έπρεπε όλα τα μέλη του stardoll να μιλήσουμε στη ιδιοκτήτρια του παιχνιδιού για να λυθεί το πρόβλημα!
-Θες να πεις κάτι άλλο στους αναγνώστες του blog;
-Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους διάβασαν αυτή την συνέντευξη και όποιος επιθυμεί να έρθει να με επισκεφτεί!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου